Workshop: Labour Market and Syrian Refugees

Organised by the International Center for Development and Decent Work-Kassel (ICDD), the workshop event on Syrian Workers provides the unique opportunity for leading scholars, MA and postgraduate (doctoral) students, Political Parties, Trade Unions and NGOs to interactively discuss the topic with the authors of book “Integration through Exploitation: Syrians in Turkey". Postgraduate students at all stages (i.e. beginning as well as nearly completed) with special focus on migration and labour are particularly encouraged to participate.

Der vom International Center for Development and Decent Work (ICDD) an der Universität Kassel organisierte Workshop zu syrischen Arbeitnehmer*innen richtet sich an Wissenschaftler*innen, Masterstudierende und Promovierende sowie politische Parteien, Gewerkschaften und Nichtregierungsorganisationen. Die Teilnehmer*innen haben dabei Gelegenheit, das Thema mit Autor*innen des gerade erschienenenBuches "Integration durch Ausbeutung: Syrer in der Türkei" zu diskutieren. Darüber dient die Veranstaltung dem Austausch zwischen den Teilnehmer*innen untereinander. Wir laden Sie herzlich ein, daran teilzunehmen.

Verwandte Links