Dissertationen

  • Malek Simon Grimm
    Product and Brand Management: Impacts on Management-Relevant Domains
  • Julia Eschenbacher
    Positive and Negative eWOM Engagement

  • Luise Ende
    An Empirical Approach About Deception Detection in Business and Society. From Finding Lies to the Question of What is the Truth?

  • Raja Rub Nawaz

  • Jakob Lichtblau
    Sustainable Corporate Architecture - Die Quantifizierbarkeit und der Mehrwert von nachhaltiger Architektur für Unternehmen

 

 

  • Dr. Katharina Silke Raab (2024)
    Consumers’ Disposal Behavior at the Base of the Pyramid
  • Prof. Dr. Oliver Schuster (2019)
  • Dr. Farhad Aliyev (2018)
    Cultural Influences on Luxury Perceptions
  • Prof. Dr. Taylan Urkmez (2016)
  • Dr. Katrin Zulauf (2014)
    Einfluss persönlichkeitsbezogener und kultureller Konstrukte auf Verhandlungen
  • Dr. Martin Klaus (2010)
    Soziale und netnographische Netzwerkanalysen am Beispiel von Blog-Communities – Identifikation von Consumer Insights zur Etablierung von Direktmarketingaktivitäten
  • Prof. Dr. Christine Falkenreck (2009)
    Culture’s Impact on Reputation and Reputation Transfer in International Direct Marketing – Empirical Research in Five B-to-B Markets