Dissertationen
- Malek Simon Grimm
Product and Brand Management: Impacts on Management-Relevant Domains Julia Eschenbacher
Positive and Negative eWOM EngagementLuise Ende
An Empirical Approach About Deception Detection in Business and Society. From Finding Lies to the Question of What is the Truth?Raja Rub Nawaz
Jakob Lichtblau
Sustainable Corporate Architecture - Die Quantifizierbarkeit und der Mehrwert von nachhaltiger Architektur für Unternehmen
- Dr. Katharina Silke Raab (2024)
Consumers’ Disposal Behavior at the Base of the Pyramid - Prof. Dr. Oliver Schuster (2019)
- Dr. Farhad Aliyev (2018)
Cultural Influences on Luxury Perceptions - Prof. Dr. Taylan Urkmez (2016)
- Dr. Katrin Zulauf (2014)
Einfluss persönlichkeitsbezogener und kultureller Konstrukte auf Verhandlungen - Dr. Martin Klaus (2010)
Soziale und netnographische Netzwerkanalysen am Beispiel von Blog-Communities – Identifikation von Consumer Insights zur Etablierung von Direktmarketingaktivitäten - Prof. Dr. Christine Falkenreck (2009)
Culture’s Impact on Reputation and Reputation Transfer in International Direct Marketing – Empirical Research in Five B-to-B Markets